joi, 9 iulie 2009

Leapsa

Well..prima mea leapsa:)
1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:
"Pe vremea mea nu se pomenea de asa ceva"

2. Fără să verificaţi cât e ora?
22:45

3. Verificaţi!
23:44:)

4. Cum sunteţi îmbrăcat?
Pijama

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
La monitor;).

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Zgomotul greierilor de afara.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Azi,la intalnirea cu bobocii si apoi sala:).

8. Ce aţi visat ieri noapte?
Nu am visat.Ma enerva un tantar care nu mi-a dat pace ceva vreme.

9. Când aţi râs ultima data?
Azi,la sala.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Un ceas si o harta a Romaniei.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
O masina si un sofer.;))

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
You got serverd

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Nu.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Interesant..

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?
Ramene pot sta in ochi.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Ina sau Gesica

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Paul sau Razvan

18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?
Nu...asta implica multe alte lucruri.Ar fi frumos dar ai avea presupun mai multe responsabilitati.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
Te-am iertat,poti sa te intorci.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
I-as face pe ai mei mai intelegatori.

21. Vă place să dansaţi?
Iubesc sa dansez:X

22. George Bush?
Ai gresit adresa!

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
JETIX..desene animate;))

:)

<3

Un comentariu: