marți, 17 februarie 2009

come on lets fall in love


Un fior rece imi strabate corpul cu viteza fulgeratoare,provocandu-mi astfel emotii uitate.
Un nod isi face acum loc in gatul meu,blocandu-mi astfel simtirile si grijile.

Mintea mea este coplesita de scena in care el va spune nu...mi-e frica!Mi-e foarte frica!
Nu stiu cum as putea descrie frica... e o vietate mica care a luat nastere in corpul meu si care imi blocheaza gandul si speranta ca va putea zice da,speranta ca va putea simti ceea ce e in mine,ca se va putea regasi in cuvintele mele.Frica incearca sa imi sfasie,sa-mi omoare bucuria care se lupta din rasputeri sa ramana in viata.

Pe patul de moarte bucuria cere ajutorul iubirii,care se pare ca va invinge.Niciodata nu mi-am inchipui ca el isi va exprima sentimentele lasandu-ma fara grai..lasandu-mi bucuria sa invinga,insa in tacere.In tacere caci apoi o liniste deplina s-a asternut in mintea mea nelasandu-ma asltfel sa imi pot exprima gandurile pe care incercam din rasputeri sa le regasesc.

Balbaitul,zambetul larg si continuu s-au instalat acum in mine facandu-ma fericita caci acum stiu ca pentru cineva semnific ceva.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu