duminică, 11 ianuarie 2009

Primul meu gand din dimineata aceasta a fost :,,E o zi frumoasa " si am vrut sa ies sa ma distrez. O energie mare din mine imi spunea ca trebuie sa imi planific ceva.Insa acea energie s-a transformat apoi in nostalgie si inca nu imi vine sa cred ca oamenii nu mai stiu sa se distreze.Cum sa stai in casa intr-o duminica asa frumoasa?! Totul a devenit monotonie,aliureala,nimic.. totul s-a transformat din tot in nimic. Fratilor distrativa! Traitiva viata cat mai frumos posibil. Si cu siguranta acel mod nu e sa stai in casa in fata tv-ului sau a computerului!

2 comentarii:

  1. uneori oricat de mult tiai dori si oricat de frumos ar fi afara...nu poti sa te bucuri...
    in rest poti sa te distrezi si in ploaie numai sa fii tu binedispus(a)...
    o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. promit k data viitoare scriu si corect gramatical commentu..:)))

    RăspundețiȘtergere