luni, 5 ianuarie 2009

Energie abrupta


Prima zi de dupa vacanta..ciudat.De ce tocmai acum? De ce?
Azi am simtit din nou acele jucause, fine si iubitoare furnicaturi in tot corpul.Parca creeau un joc in mine,o atmosfera de vis.. pe care se pare ca nu am uitat-o...Un val de energie parca ma acoperea..o energie usoara dar imposibil de stapanit,simpla dar foarte greu de inteles,imi facea sangele sa se miste cu dorinta de a iubit,inima vroia sa iasa afara de fericirie si sa se duca la el.Simteam in mine o euforie de care de mult nu mai avusesem parte..si asta de ce?,ce se intampla cu mine?
Cand i-am vazut ochii lui,doua luminite mereu deschise pentru a imprastia dragoste, toate acestea m-au cuprins..Doar un singur balbait ,,-Buna" si o mana tremuranda prin care trecea energia pozitiva si euforica am mai putut face..Picioarele stateau lesinate pe scaunul singuratic si lipsit de viata pe care stateam...vazul,mirosul, toate simturile mele erau active numai pentru el.
Poate ca el nu a observat nimic.. insa in mine era un carnaval al fericirii care nu vroia sa ma paraseasca.Pentru el nimic nu a contat..lui i-am ramas tot sensibila si plictisitoarea Lavinia.
Totul s-a sfarsit...iar corpul meu s-a stins din nou si a revenit la starea normala sau poate anormala si plictisitore..o stare prea simpla , lipsita de vlaga,dar a ramas cu speranta ca,poate, intr-o zi va resimti acea imensa energie plina de iubire.

Un comentariu: